Οι χρήστες δαπανούν πολλές ώρες με το smartphone τους, αλλά το χρησιμοποιούν σαν PC, όχι σαν τηλέφωνο
Σχεδόν οι μισοί χρήστες smartphone αναφέρουν ότι δαπανούν περισσότερες από πέντε ώρες την ημέρα στο τηλέφωνό τους, ενώ ένας στους τέσσερις αναφέρει περισσότερες από επτά ώρες την ημέρα. Αλλά αντί να πραγματοποιούν κλήσεις όλη την ημέρα, οι χρήστες smartphone τα χρησιμοποιούν σαν υπολογιστές τσέπης – χρησιμοποιώντας τον περιηγητή και παίζοντας παιχνίδια.
Μια έρευνα της Counterpoint Research ανέφερε μια ποικιλία συμπεριφορών που προκύπτουν από τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες περιγράφουν τη χρήση του τηλεφώνου τους. Ένα από τα πιο στιβαρά συμπεράσματα είναι ότι τα “smartphones” δεν χρησιμοποιούνται κυρίως ως τηλέφωνα.
Στην πραγματικότητα, οι πιο αφοσιωμένοι χρήστες είναι εκείνοι που “εκτελούν εργασίες στα τηλέφωνά τους ή καταναλώνουν ψηφιακό περιεχόμενο για πολλές ώρες”.
Η έρευνα διαπίστωσε ότι το 64% των χρηστών ανέφεραν καθημερινά τη χρήση των τηλεφώνων τους για πρόσβαση σε ιστότοπους, ενώ το 62% δήλωσε ότι παίζει παιχνίδια. Όμως, μόνο το 56% ανέφερε ότι “έκανε τηλεφωνικές κλήσεις” ως κύρια χρήση των συσκευών τους. Ένα άλλο 54% ανέφερε μηνύματα κειμένου.
Αυτά τα αποτελέσματα αντικατοπτρίζουν τις πολλές αλλαγές που έχουν συμβεί στη βιομηχανία κινητής τηλεφωνίας, οι οποίες ξεκίνησαν από τότε που η Apple κυκλοφόρησε το iPhone το 2007.
Το iPhone της Apple ήταν ένα φορητο Mac και ένα υπέροχο τηλέφωνο ταυτόχρονα.
Όταν η Apple ξεκίνησε το αρχικό iPhone, δεν ήταν το καλύτερο τηλέφωνο για φωνητικές κλήσεις. Στις ΗΠΑ παρεμποδίστηκε από την αποκλειστικότητα με την AT & T, η οποία κατά το παρελθόν αγωνιζόταν για την εγκατάσταση αξιόπιστης υπηρεσίας φωνής και δεδομένων.
Αυτό που έκανε το iPhone της Apple εξαιρετικά χρήσιμο ήταν το πρόγραμμα περιήγησης Safari, η εφαρμογή Maps, η εφαρμογή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και άλλα χαρακτηριστικά που μεταφέρθηκαν απευθείας από το Mac. Το τότε iPhone OS που μετονομαστηκε σε iOS αργότερα, έφερε τα καλύτερα χαρακτηριστικά των επιτραπέζιων υπολογιστών σε μια μικρή κινητή φορητή συσκευή, αντί να επιδιώξει να τελειοποιήσει την τυπική χρήση των κινητών τηλεφώνων ως συσκευές για φωνητικές κλήσεις.
Διαβάστε επίσης: Πόσο κοντά είμαστε σε ένα αναδιπλούμενο iPhone;
Το iPhone έφερε και άλλες λειτουργίες επιτραπέζιων υπολογιστών στον κόσμο των κινητών τηλεφώνων, κυρίως τη δικτύωση WiFi – σε μια εποχή κατά την οποία πολλά smartphones μπορούσαν να αποκλειστούν από τη χρήση δικτύων δεδομένων, σε περίπτωση χρήσης εναλλακτικού φορέα κινητής τηλεφωνίας, έναντι του εκάστοτε αποκλειστικού συνεργάτη. Η Verizon ήταν ένα αξιοσημείωτο παράδειγμα στις ΗΠΑ.
Κατά το δεύτερο έτος κυκλοφορίας, το iPhone άνοιξε τις θύρες στο λογισμικό τρίτων στο App Store. Τα μίνι παιχνίδια ήταν ήδη δημοφιλή μεταξύ των χρηστών, αλλά η ποιότητα των παιχνιδιών στο iPhone ήταν πολύ καλύτερη από εκείνη που ήταν διαθέσιμη για άλλες πλατφόρμες, εν μέρει επειδή το iPhone είχε μεγάλη οθόνη και πολύ περισσότερη μνήμη RAM από τα άλλα τηλέφωνα στην αγορά.
Κάποιος θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι ήταν τα καλύτερα κινητά τηλέφωνα της εποχής. Ακριβώς όπως η Apple έφερε τα πιο χρήσιμα χαρακτηριστικά του Mac στο iPhone – χωρίς επίσης να προσπαθήσει να εξαναγκάσει ολόκληρη την εμπειρία Mac στη μικρή οθόνη του iPhone – πρόσφερε επίσης περιήγηση στο διαδίκτυο και άλλες εστιασμένες εφαρμογές, βελτιστοποιημένες για tablet με το iPad χωρίς να κληρονομήσει τις παγίδες του επιτραπέζιου υπολογιστή.
Μια άλλη τάση που εντοπίστηκε στα αποτελέσματα της έρευνας ήταν ότι περισσότεροι καταναλωτές στις καθιερωμένες αγορές είναι ανοιχτοί στην ιδέα να πληρώσουν περισσότερα για μια κινητή συσκευή premium.
Περισσότεροι από τους μισούς χρήστες smartphone της Αυστραλίας, της Κίνας, της Γερμανίας και της Σαουδικής Αραβίας αποκάλυψαν ότι θα ήταν πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα από $ 400 για να αντικαταστήσουν την τρέχουσα συσκευή τους.
Διαβάστε επίσης: Η TSMC θα είναι ο αποκλειστικός κατασκευαστής όλων των chip της Apple
Πάνω από το ένα τρίτο των χρηστών της Γερμανίας και της Αυστραλίας θα ήταν διατεθειμένοι να ξοδέψουν περισσότερα από 500 δολάρια στην επόμενη αγορά smartphone. Ίσως δεν είναι συμπτωματικό, ότι η Apple κυριαρχεί και στις δύο χώρες με ποσοστό αγοράς πάνω από το 85%.
Η έρευνα ανέφερε επίσης ότι μόνο το 13% των Ιάπωνων χρηστών ήταν πρόθυμοι να δαπανήσουν περισσότερο από 400 δολάρια για την αγορά της επόμενης συσκευής τους – παρόλο που η Apple είναι επίσης η κυρίαρχη μάρκα smartphone στην Ιαπωνία. Το μακροχρόνιο, πολύ υψηλό σχετικό μερίδιο αγοράς της Apple στην Ιαπωνία δείχνει ότι ένα μεγάλο ποσοστό των χρηστών θα αγοράσει ακριβά κινητά, αντίθετα από ό, τι λένε ότι θα κάνουν.
Τέλος να σημειωθεί Apple εμφανίστηκε στις τρεις καλύτερες προτιμώμενες μάρκες για την επόμενη αγορά των ερωτηθέντων, σε όλες τις περιοχές.