H Apple το τελευταίο διάστημα, φαίνεται πως έχει δώσει μεγάλη βαρύτητα στην προώθηση των συσκευών της. Μετά τις πιο πρόσφατες διαφημίσεις που αφορούσαν το Face ID του iPhone X, σειρά πήρε το νέο Apple Watch Series 3.
H Apple χθες δημοσίευσε στο κανάλι της στο YouTube τα συγκεκριμένα videos με την ονομασία “The Gift of Go” ενόψει των εορτών αφενός και αφετέρου με σκοπό να κάνει ένα πετυχημένo “promotion” στο Apple Watch Series 3.
Διαβάστε επίσης: Chip διαχείρισης της ενέργειας της μπαταρίας σχεδιάζει η Apple
Τα τέσσερα videos που δημοσιεύτηκαν, εστιάζουν στην “άσκηση” και συγκεκριμένα στο snowboard, στο κολύμπι, στο ποδόσφαιρο και στην αερόβια γυμναστική, αναδεικνύοντας τη δυνατότητα του Apple Watch Series 3 να παίρνει τηλέφωνο και να στέλνει μηνύματα κειμένου χωρίς την σύνδεσή του με κάποιο iPhone, δρώντας πλέον αυτόνομα.
Τα συγκεκριμένα videos δείχνουν το καθένα ξεχωριστά, μία μορφή άσκησης και στην εισαγωγής τους το Apple Watch Series 3 το οποίο παρουσιάζει και μία διαφορετική λειτουργία.
Στo video με το κολύμπι φαίνεται η δυνατότητα καταγραφής της κολύμβησης.
Στο δεύτερο video φαίνεται χαρακτηριστικά η δυνατότητα του Apple Watch Series 3 να στέλνει μηνύματα αυτόνομα καθώς και τη δυνατότητα καταγραφής της άσκησης.
Στο video με το Snowboard φαίνεται ξεκάθαρα η δυνατότητα απάντησης των κλήσεων με αυτόνομη σύνδεση σε κάποιο δίκτυο.
Στο τελευταίο video που δείχνει ουσιαστικά την αερόβια άσκηση αναδεικνύεται το χαρακτηριστικό της χρήσης του Apple Music, μέσα από το Apple Watch Series 3, σε συνδυασμό με τα εκπληκτικά AirPods.
Mέχρι στιγμής όπως όλα δείχνουν, το Apple Watch Series 3 διαγράφει μία εκπληκτική πορεία η οποία μέχρι στιγμής έχει ωθήσει την Apple στην πρώτη θέση των πωλήσεων στον τομέα των wearable συσκευών. Αν και υπήρξαν προβλήματα ως προς τη διαθεσιμότητα της συσκευής, φαίνεται πως τα πράγματα ήδη έχουν αρχίσει να ομαλοποιούνται δεδομένου ότι και οι γιορτές είναι πλέον πολύ κοντά. Άλλωστε το Apple Watch Series 3 αλλά και το iPhone X είχαν διάφορες επιπλοκές στη παραγωγή τους.
Αν όλα κυλήσουν όπως οι προβλέψεις αναφέρουν, αναμένουμε να δούμε την Apple να σπάει κάθε ρεκόρ από πλευράς εσόδων. Ήδη το τρίτο τρίμηνο του έτους την έφερε στη κορυφή των wearable συσκευών και πλέον με την ομαλοποίηση της διαθεσιμότητας αναμένουμε να δούμε ακόμα μεγαλύτερα νούμερα πωλήσεων.
Τέλος, οι συγκεκριμένες διαφημίσεις δηλώνουν ξεκάθαρα το πόσο η Apple στηρίζεται στις νέες της συσκευές καθώς και τη διάθεσή της να τονώσει το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού, σε μία περίοδο αυξημένης καταναλωτικής κινητικότητας