Καλά νέα για τους κατόχους iPhone. Η Apple δεν μας τιμωρεί πια γιατί προτιμήσαμε την οθόνη ενός τρίτου κατασκευαστή για να αντικαταστήσουμε τη σπασμένη δική μας. Σε μια «περί πρόσοψης» ειδοποίηση που έστειλε στους πωλητές συνεργάτες της ανά τον κόσμο, όσον αφορά την μέχρι τώρα πολιτική της στο θέμα, δηλώνει ότι ο πελάτης που έχει αντικαταστήσει την οθόνη του από οθόνη τρίτου σε επισκευαστικό κέντρο εκτός των Apple πιστοποιημένων δεν χάνει την εγγύησή του.
Το memo, που παρουσιάστηκε πρώτα από το 9to5Mac, σημειώνει ότι, παρόλο που οι υπάλληλοι της Apple θα πρέπει να ελέγχουν τη συσκευή για οτιδήποτε ύποπτο – όπως απάτες και μετατροπές – δεν θα διώχνουν πια πελάτες που προτίμησαν άλλο επισκευαστικό κέντρο για τη συσκευή τους.
Για την ακρίβεια, η ειδοποίηση της εταιρίας λέει: «Για προϊόντα της Apple εντός εγγύησης, με οθόνη τρίτου κατασκευαστή: Όταν ο πελάτης αναφέρει κάποια λειτουργική βλάβη, (άσχετη με την επιδιόρθωση της οθόνης), ο εγγυητής οφείλει να αλλάξει το εν λόγω εξάρτημα». Ωστόσο, εννοείται ότι αν η οθόνη η ίδια είναι το πρόβλημα, τότε θα πρέπει να πληρώσετε για την επισκευή-αντικατάστασή της (ή να αποταθείτε εκεί που σας την αντικατέστησαν-επισκεύασαν).
Και αν επιμένετε να αναλάβει την επισκευή της οθόνης η Apple, τότε θα πληρώσετε για την πλήρη τιμή εκτός εγγύησης! Πριν αλλάξει η πολιτική της Apple στο θέμα, αν αλλάζατε οθόνη σε τρίτο εργαστήριο (ή μόνοι σας αν πιάνουν τα χέρια σας κι έχετε τα εργαλεία), τότε η εγγύησή σας θα ακυρωνόταν αν πηγαίνατε στην Apple για οποιαδήποτε άλλη βλάβη. Έτσι, αυτή είναι μια πολύ καλή αλλαγή στην πολιτική της Apple και μας δίνει αρκετά περιθώρια να κινηθούμε σε περίπτωση ζημιάς της οθόνης του iPhone (iPad κλπ) μας, δεδομένου ότι οι αυθεντικές οθόνες της Apple είναι αρκετά ακριβές και ιδιαίτερα σε καινούρια μοντέλα.
Οι αλλαγές αυτές ισχύουν σε πελάτες από ΗΠΑ και Καναδά και κάποιες ακόμη χώρες του κόσμου. Θα ενημερώσουμε αν έχουμε νεότερα.
Δείτε επίσης: iPhone και εγγύηση συσκευής στην Ελλάδα. Τι ισχύει τελικά;
από Elichord