Είχατε δει ποτέ τις χιουμοριστικές διαφημίσεις της Apple «Mac εναντίον PC»; Ο ηθοποιός Justin Long που υποδυόταν το Mac έχει περάσει στα smartphone πια και μάλιστα στα Huawei και η Apple επίσης κινήθηκε προς τα εκεί. Κατά κάποιο τρόπο.
Η εταιρία, που εξακολουθεί βέβαια να φτιάχνει Mac, δημιούργησε μερικές νέες διαφημίσεις του τύπου «Είμαι ένα iPad Pro, δεν είμαι PC». Οι μικρές αυτές διαφημίσεις των 16 δευτερολέπτων η κάθε μία, είναι και πάλι χιουμοριστικές. Όλες ξεκινούν με υπερβολικά στους ισχυρισμούς τους tweets για τους περιορισμούς των υπολογιστών – ειδικά των PC. Και μετά περνούν στο να δείξουν την υπεροχή του iPad Pro που βεβαίως ΔΕΝ είναι ένα PC.
Μάλλον κάποιοι φαίνεται το πήραν το μήνυμα εκεί στην Apple. Κατάλαβαν ότι το iPad Pro δεν επρόκειτο ποτέ να έχει πωλήσεις όσο θα συναγωνιζόταν τα PC/Mac σαν ισότιμο, αλλά θα ξεχώριζε λόγω της διαφορετικότητάς του ακριβώς!
Βέβαια, όπως όλες οι διαφημίσεις, υπάρχουν υπερβολές που σκοπό τους – ως συνήθως στη διαφήμιση – έχουν να τονίσουν του λόγου το αληθές: το iPad Pro (και το iPad γενικά) είναι μια συσκευή που έχει το δικό της χώρο, το δικό της ρόλο και τη δική της ξεχωριστή υπόσταση και χρησιμότητα. Δεν είναι ένα υπερμεγέθες iPhone ή iPod Touch, ούτε υποκατάστατο του laptop.
Για παράδειγμα, η μία υπερτονίζει το ότι δεν πιάνει ποτέ ιούς όπως τα PC. Βέβαια και το iOS δεν είναι ΑΠΟΛΥΤΑ προστατευμένο από κακόβουλο λογισμικό, αλλά, όπως και να ‘χει, είναι παροιμιώδες για τη σταθερότητα και την ασφάλειά του – κάτι που το Android, σίγουρα δεν μπορεί να ισχυριστεί. Άρα η διαφήμιση είναι σωστά στοχευμένη.
Δείτε τη διαφήμιση 1 εδώ:
Η επόμενη διαφήμιση τονίζει – υπερβολικά πάλι – το ότι το iPad συνδέεται οπουδήποτε κι αν βρίσκεστε (αν έχετε το μοντέλο που παίρνει κάρτα SIM για δεδομένα βέβαια) με ένα ταχύτατο LTE μόντεμ που περιλαμβάνει, πέρα από το πανίσχυρο Wi-Fi σύστημά του, και άρα μπορεί να χρησιμοποιήσει και δίκτυο GSM για σύνδεση στο Internet. Βέβαια, εκεί έχουμε υπέρογκες χρεώσεις, όπως ξέρουμε, αλλά και πάλι, η δυνατότητα υπάρχει, έστω και για μια περίπτωση ανάγκης.
Δείτε τη διαφήμιση 2 εδώ:
Και η τρίτη διαφήμιση λέει κάτι που είναι απόλυτα αλήθεια και καθόλου υπερβολή: το iPad Pro (και το iOS εν γένει) έχει το Microsoft Word (και όλα τα βασικά προγράμματα του Office) – και μάλιστα δωρεάν – και μπορεί ο καθένας που χρησιμοποιεί τη σουίτα της Microsoft αντί για την αντίστοιχη της Apple – που επίσης υπάρχει – να κάνει κανονικά τη δουλειά του όπως θα έκανε και σε ένα PC ή Mac.
Δείτε τη διαφήμιση 3 εδώ:
Το πιο ενδιαφέρον είναι όμως ότι επιτέλους η Apple εστιάστηκε σωστά στο γιατί κάποιος θα μπορούσε – και ίσως θα έπρεπε – να πάρει ένα iPad Pro (ή iPad γενικά) ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ PC (ή Mac)! Και η τέταρτη διαφήμιση το τονίζει αυτό ακριβώς και δεν είναι καθόλου υπερβολή, αλλά η απόλυτη αλήθεια για τη συσκευή.
Βέβαια, αυτό σημαίνει ότι σε αυτό τον «νέο» χώρο που δημιουργείται, έχει να ανταγωνιστεί τα αντίστοιχα Android tablet, ή τα Surface Pro της Microsoft, αλλά νομίζω ότι, από τη στιγμή που το σκηνικό ξεκαθαρίζει, είναι πολύ πιο εύκολο για τον τελικό αποδέκτη-καταναλωτή-χρήστη να καταλάβει και να αποφασίσει τι πραγματικά χρειάζεται και αν το χρειάζεται. Cudos Apple!
Δείτε τη διαφήμιση 4 εδώ:
Δείτε επίσης: Portrait Mode – H πρώτη διαφήμιση της Apple στα Ελληνικά!
από Elichord