Apple – Υπαινιγμός για τη δημιουργία αυτοκινούμενου οχήματος

87b7a288cd6a920e0ff674f55b23a083 32d
blog banner ired inner pages

Γράμμα στους Ομοσπονδιακούς ρυθμιστές κυκλοφορίας για τους κανονισμούς τους στα αυτοκινούμενα οχήματα.

Η Apple, η οποία ήταν εξοργιστικά μυστικοπαθής για τις προσπάθειές της να φτιάξει αυτοκινούμενο αμάξι, άφησε το μεγαλύτερο στοιχείο της σε σχέση με το Project Titan. Σε ένα γράμμα της στην Εθνική Διοίκηση Ασφαλείας Αυτοκινητόδρομων, αναφέρει πως η εταιρεία «ερευνά αδρά την μελέτη της μηχανικής και του αυτοματισμού, και είναι ενθουσιασμένη για τις προοπτικές στα αυτόματα συστήματα σε πολλούς τομείς, συμπεριλαμβανομένου και του αυτοματισμού».

Το γράμμα της Apple είναι ένας σχολιασμός που έγινε στις κατευθυντήριες γραμμές της αρμόδιας υπουργικής αρχής πάνω στα αυτοκινούμενα οχήματα, το οποίο διέρρευσε τον προηγούμενο Σεπτέμβριο και έχει ήδη σχολιαστεί από πολλές εταιρείες που δουλεύουν πάνω στα αυτοκινούμενα οχήματα, όπως η Google και η Ford.

Και μιλώντας για Ford, το γράμμα της Apple είναι υπογεγραμμένο από έναν άντρα εν ονόματι “Steven Kenner”, ο οποίος είναι ο υπεύθυνος εγγυήσεων αξιοπιστίας εμπορευμάτων, και μέχρι προσφάτως ήταν γενικός διευθυντής ασφάλειας αυτοματισμού της Ford.

Η Apple δουλεύει στο Project Titan για αρκετά χρόνια, αλλά ποτέ δεν το αποδέχθηκε επισήμως. Τελευταία, ο σχεδιασμός αυτοκινούμενου οχήματος φαίνεται να είναι σε ανάπτυξη.

Φήμες λένε πως η εταιρεία δεν επιθυμεί πλέον την κατασκευή ηλεκτρικού αυτοκινήτου για να ανταγωνιστεί εταιρείες όπως την Tesla, αλλά να κατασκευάσει αυτοκινούμενο λογισμικό το οποίο θα την φέρει σε σύμπραξη με υπάρχουσες κατασκευαστικές εταιρείες αυτοκινήτων.

Αυτό το γράμμα έρχεται ανάμεσα στα νέα, πως εκατοντάδες μέλη της ομάδας της Apple, έχουν “ανακαταταχθεί” ή παραιτηθεί. Η στροφή σε αυτό το λογισμικό είναι μέρος ενός μεγάλου πλάνου από το μακροχρόνιο στέλεχος Bob Mansfield, ο οποίος επέστρεψε από συνταξιοδότηση για να ηγηθεί του τμήματος του Titan όταν ο προηγούμενος υπεύθυνος, Steven Zadesky, έφυγε από την εταιρεία νωρίτερα τον ίδιο χρόνο.

Εν συνεχεία, η ομοσπονδιακή αρχή συνεχίζει να συλλέγει πληροφορίες από τεχνολογικές εταιρείες και κατασκευαστικές αυτοκινήτων στη νέα της πολιτική περί αυτοκινούμενων οχημάτων. Οι ομάδες συμφερόντων που εκπροσωπούν τις πιο γνωστές εταιρείες με άμεσο ενδιαφέρον στα αυτοκινούμενα αυτοκίνητα, όπως η Google, Uber, Ford, Volvo και Lyft, αρνούνται το υπουργικό αίτημα για να μοιραστούν πληροφορίες και προδιαγραφές ασφαλείας.

Παρόλα αυτά, η Apple δηλώνει ότι συμφωνεί με τη διαρροή τέτοιων πληροφοριών.

«Η Apple συμφωνεί πως οι εταιρείες πρέπει να κοινοποιήσουν τις άγνωστες περιπτώσεις, πληροφορίες και αποτυχίες», ο Kenner ισχυρίζεται στο γράμμα. «Με την κοινοποίηση πληροφοριών η βιομηχανία θα χτίσει μια πιο εμπεριστατωμένη βάση δεδομένων, κάτι που καμία εταιρεία δεν θα καταφέρει μόνη της».

Τέλος, η Apple αιτείται ευελιξία από το υπουργείο με σκοπό να παροτρύνει την καινοτομία. Με άλλα λόγια, η εταιρεία συμφωνεί πως οι αρχές θα πρέπει να κρατήσουν τις κατευθυντήριες γραμμές εκούσιες και να αποφευχθούν οι αυστηροί κανόνες και εντολές.

από Emma

RELATED PROJECTS