Γλιτώστε χρόνο και ταλαιπωρία ελέγχοντας αν δικαιούστε δωρεάν αλλαγή μπαταρίας για τη συσκευή σας, με λίγα (ή και κανένα) κλικς
Πριν λίγες ημέρες, η Apple ανακοίνωσε το πρόγραμμα αντικατάστασης μπαταριών για το iPhone 6s. Ασφαλώς, το πρόγραμμα δεν αφορά το σύνολο των συσκευών, αλλά συγκεκριμένες παρτίδες, οι οποίες συναρμολογήθηκαν μεταξύ Σεπτεμβρίου και Οκτωβρίου του 2015.
Διαβάστε επίσης: Apple – Πρόγραμμα αντικατάστασης μπαταριών σε συσκευές iPhone 6s
Το πρόγραμμα είναι ενεργό και στη χώρα μας, αν και στην ελληνική έκδοση της ιστοσελίδας της Apple, οι πληροφορίες αναγράφονται στα Αγγλικά
Πάντα εξάλλου η Apple καθυστερούσε στον εξελληνισμό των επίσημων ελληνικών σελίδων της.
Σύμφωνα λοιπόν με το επίσημο πρόγραμμα της Apple, οι χρήστες των συγκεκριμένων συσκευών θα πρέπει να επισκεφθούν έναν από τους Apple Authorized Service Providers, ή (προφανώς) να απευθυνθούν στην επίσημη αντιπρόσωπο στη χώρα μας, iSquare.
Ακολουθεί η επίσημη ανακοίνωση της Apple:
“Apple has determined that a very small number of iPhone 6s devices may unexpectedly shut down. This is not a safety issue and only affects devices within a limited serial number range that were manufactured between September and October 2015. If you have experienced this issue, please visit an Apple Authorized Service Provider and have your device’s serial number checked to confirm eligibility for a battery replacement, free of charge.”
Σε αρκετές περιπτώσεις η Apple παρουσιάζει παράλληλα με τα προγράμματα αντικατάστασης και κάποια εργαλεία, προκειμένου οι χρήστες να διαπιστώσουν αν οι συσκευές τους καλύπτονται από το πρόγραμμα. Αυτή τη φορά όμως κάτι τέτοιο δεν έγινε και στην ουσία “καλούνται όσοι αντιμετωπίζουν απρόσμενη απενεργοποίηση των συσκευών τους” να επισκεφθούν ένα επίσημο κέντρο επισκευών.
Αν λοιπόν αντιμετωπίζετε το πρόβλημα που η Apple περιγράφει, αλλά θέλετε να είστε 100% σίγουροι πως η συσκευή σας “συμμετέχει” στο πρόγραμμα, καλό θα ήταν να κάνετε πρώτα έναν έλεγχο με βάση τον σειριακό αριθμό της.
Εντοπίστε τον σειριακό αριθμό της συσκευής σας
- Κοιτάξτε στην “πλάτη” του iPhone.
Ή
- Πλοηγηθείτε στη συσκευή σας, στις Ρυθμίσεις, επιλέξτε Γενικά και σύρετε προς τα κάτω, έως το σημείο που αναγράφεται ο σειριακός αριθμός.
Κοιτώντας το τέταρτο και το πέμπτο γράμμα και ψηφίο του σειριακού αριθμού της συσκευής σας θα είστε σε θέση να γνωρίζετε άμεσα αν η συσκευή σας “συμμετέχει” στο πρόγραμμα:
Q3, Q4, Q5, Q6, Q7, Q8, Q9, QC, QD, QF, QG, QH, QJ
Αν λοιπόν, το τέταρτο και το πέμπτο γράμμα / ψηφίο του σειριακού αριθμού σας είναι ίδια με κάποιον από τους συνδυασμούς που αναφέρονται παραπάνω, δικαιούστε σίγουρα τη δωρεάν αντικατάσταση της μπαταρίας σας και ξέρετε πως δεν θα μπείτε σε άδικο κόπο αν στείλετε τη συσκευή σας, ή αν πάτε οι ίδιοι στο εξουσιοδοτημένο service.
Καλό θα ήταν όμως να επικοινωνήσετε πρώτα τηλεφωνικά με το service που θα απευθυνθείτε, προκειμένου να σιγουρευτείτε για τη διαθεσιμότητα των ανταλλακτικών και να μειώσετε το χρόνο που θα αποχωριστείτε τη συσκευή σας.
Αν δεν αντιστοιχούν όμως, και αντιμετωπίζετε προβλήματα απρόσμενης απενεργοποίησης της συσκευής σας, καλό θα ήταν πρώτα να επικοινωνήσετε με το επίσημο service της Apple στην Ελλάδα.
Σε αυτή την περίπτωση είναι πιθανό να σας καλύψουν, αλλά είναι εξίσου πιθανά και άλλα “σενάρια”, όπως η περίπτωση κάποιου προβλήματος στο iOS (αρκετοί χρήστες και διαφορετικών μοντέλων, έχουν παραπονεθεί για “περίεργη συμπεριφορά” των συσκευών τους και κυρίως της μπαταρίας, μετά την αναβάθμιση στην έκδοση 10.1.1).
Είναι (λογικά – δεν έχουμε inside info) πιθανό να δοθεί σχετική αναβάθμιση από την Apple, πριν την αναβάθμιση στην έκδοση 10.2.
Σε κάθε περίπτωση (και σύμφωνα με τις οδηγίες της Apple), πριν πάτε τη συσκευή σας στο service, δημιουργήστε ένα εφεδρικό αντίγραφο και αμέσως μετά διαγράψτε τα δεδομένα σας από αυτή: Ρυθμίσεις > Γενικά > Επαναφορά > Περιεχόμενο και Ρυθμίσεις (θα πρέπει να έχετε απενεργοποιήσει την Εύρεση iPhone).
Φυσικά, παρακολουθούμε το ζήτημα και θα σας ενημερώσουμε για ό,τι νεότερο.
από Kostthem