Ακολουθήστε τις οδηγίες μας για να διορθώσετε αναπάντεχα κλεισίματα εφαρμογών.
Παρότι γνωρίζουμε πολύ καλά πως οι εφαρμογές για συσκευές iPhone ή iPad είναι εν γένει σταθερές, μερικές φορές ενδεχομένως να αντιμετωπίσετε τυχαία προβλήματα αστάθειας ή αναπάντεχης απενεργοποίησης, μία εφαρμογής στο λειτουργικό iOS. Αναφερόμενοι στην αστάθεια, εννοούμε την ξαφνική επαναφορά της οθόνης στην αρχική σελίδα, χωρίς δική σας ενέργεια ή συγκατάθεση.
Το αναπάντεχο κλείσιμο, ενδέχεται να συμβεί αμέσως με το άνοιγμα της εφαρμογής, μία τυχαία στιγμή κατά τη χρήση της ή μέσα από μία συγκεκριμένη ενέργεια εντός της εφαρμογής. Ανεξάρτητα από τη χρονική στιγμή του κλεισίματος της εφαρμογής, θα πρέπει να εξετάσουμε λύσεις τις οποίες θα χρησιμοποιήσουμε για να διορθώσουμε το πρόβλημα και να επαναφέρουμε τη συσκευή. Πάνω σε αυτό αναφέρεται και το ερώτημα του φίλου μας Βαγγέλη.
Διαβάστε επίσης: Πώς να κάνετε αναγκαστική επανεκκίνηση σε ένα iPhone/iPad
Προσπαθώ να ανοίξω την εφαρμογή του Facebook, και χωρίς να προλάβω να κάνω οποιαδήποτε ενέργεια η εφαρμογή κλείνει. Το ίδιο συμβαίνει και με την εφαρμογή Facebook Messenger, βοηθήστε με παρακαλώ!
Εάν οι εφαρμογές σας “συνθλίβονται” ακολουθήστε τις συμβουλές μας, προκειμένου να επιλύσετε το πρόβλημα.
Εμείς θα προσπαθήσουμε να απαντήσουμε και να δώσουμε λύσεις για όλες τις εφαρμογές οι οποίες κλείνουν αναπάντεχα και παράλληλα θα απαντήσουμε και στον φίλο μας Βαγγέλη.
Επανεκκίνηση της συσκευής
Η πρώτη ενέργεια που θα πρέπει να δοκιμάσετε, είναι η επανεκκίνηση της συσκευή σας. Η παρακάτω ενέργεια είναι σωτήρια για τις περισσότερες των περιπτώσεων και θα πρέπει να τη δοκιμάσετε, πριν προχωρήσετε σε ριζικές επιλογές.
Η αναγκαστική επανεκκίνηση μιας συσκευής iPhone, iPad ή iPod touch, θα λύσει το πρόβλημά σας κι επιτυγχάνεται εύκολα, πατώντας παρατεταμένα το πλήκτρο “αφετηρίας” (Home button) και το πλήκτρο ενεργοποίησης / απενεργοποίησης της συσκευής. Η συσκευή θα σβήσει και θα εμφανιστεί το λογότυπο της Apple.
Αφήστε τα πλήκτρα, προκειμένου η συσκευή σας να επανεκκινήσει ξανά και στη συνέχεια προσπαθήστε να κάνετε και πάλι χρήση της εφαρμογής που σας προβλημάτισε. Η εφαρμογή πλέον θα πρέπει να λειτουργήσει ομαλά.
Κλείστε και ανοίξτε ξανά την εφαρμογή
Μερικές φορές η πιο απλή λύση φέρει και την επίλυση μιας αναπάντεχης συντριβής της εφαρμογής σας. Η λύση οφείλεται στην κατάργησή της από τη μνήμη της συσκευής και την εκ νέου καθαρής ενεργοποίησή της.
- Πατήστε δύο φορές το πλήκτρο αφετηρίας (Home button) ώστε να εμφανιστεί η οθόνη πολυδιεργασιών (App switcher).
- Εντοπίστε την καρτέλα της εφαρμογής που επιθυμείτε να κλείσετε οριστικά και στη συνέχεια σύρετέ τη με το δάχτυλο προς τα επάνω για να την απομακρύνετε.
- Πατήστε και πάλι το πλήκτρο αφετηρίας για να επιστρέψετε στην αρχική οθόνη της συσκευής σας.
- Αναζητήστε το εικονίδιο της προβληματικής εφαρμογής και προσπαθήστε να την ενεργοποιήσετε ξανά.
Διαβάστε επίσης: Βελτιώστε την ταχύτητα του iPhone μετά την αναβάθμιση σε iOS 8
Η παραπάνω ενέργεια είναι ικανή να επαναφέρει ορισμένα από τα προβλήματα του αναπάντεχου κολλήματος, αλλά δεν έχει πάντα τα επιθυμητά αποτελέσματα. Εάν η εφαρμογή συνεχίζει να συμπεριφέρεται προβληματικά κατά τη διάρκεια της χρήσης, προχωρήστε στην επόμενη οδηγία μας.
Ενημέρωση της εφαρμογής
Το να κρατάτε τις εφαρμογές σας ενημερωμένες είναι ζωτικής σημασίας, καθώς έτσι διατηρείτε τη σταθερότητα των εφαρμογών για έναν απλό λόγο. Οι προγραμματιστές εξερευνώντας σε καθημερινή βάση τον κώδικα της εφαρμογής τους εντοπίζουν σφάλματα και αδυναμίες, προσπαθούν να τα διορθώσουν και αφού το επιτύχουν ενημερώνουν με update την εφαρμογή τους.
Υπάρχουν πολλοί χρήστες οι οποίοι αγνοούν τις ενημερώσεις αυτές, αλλά εάν κάποιος από εσάς αντιμετωπίζει θέμα αστάθειας με κάποια εφαρμογή, θα πρέπει να προχωρήσει καταρχήν στην ενημέρωση της (εξ’ άλλου αυτή είναι και η ορθή πρακτική).
- Ανοίξτε την εφαρμογή App Store και κατευθυνθείτε στην καρτέλα Ενημερώσεις.
- Εγκαταστήστε τυχόν διαθέσιμες ενημερώσεις της εφαρμογής οι οποίες επιλύουν προβλήματα.
- Κάνετε επανέναρξη της ενημερωμένης πλέον εφαρμογής.
Εάν η συντριβή οφειλόταν σε θέματα τα οποία αναφέρονταν πως επιλύει η ενημέρωση αυτή, τότε η εφαρμογή σας θα πρέπει να λειτουργεί σωστά.
Εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε πρόβλημα; Ναι μπορεί να συμβεί και αυτό, πάμε ένα βήμα παρακάτω, μήπως και τα καταφέρουμε.
Διαγραφή της εφαρμογής και εγκατάσταση ξανά
Διαγράφοντας μία προβληματική εφαρμογή, ταυτόχρονα καταργείτε και την εγκατάστασή της. Προσπαθήστε να την εγκαταστήσετε εκ νέου. Η διαδικασία δεν είναι ιδιαίτερα χρονοβόρα αν και εξαρτάται από το μέγεθος της εφαρμογής. Ενδεχομένως μεγάλες εφαρμογές, να χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να πραγματοποιηθεί η λήψη τους.
- Αναζητήστε το εικονίδιο της εφαρμογής στην Αρχική οθόνη της συσκευή σας και στη συνέχεια πατήστε παρατεταμένα το εικονίδιό της.
- Πατήστε το “X” που θα εμφανιστεί στο πάνω δεξιό μέρος της εφαρμογής και στη συνέχεια επιβεβαιώστε τη διαγραφή της.
- Ανοίξτε την εφαρμογή App Store και αναζητήστε την εφαρμογή ή επισκεφθείτε την καρτέλα Ενημερώσεις > Αγορασμένες και εντοπίστε την εφαρμογή που μόλις διαγράψατε.
- Κάνετε εκ νέου λήψη, πατώντας το σύννεφο δεξιά της εφαρμογής.
Προσπαθήστε πάλι να ανοίξετε την εφαρμογή, η οποία σας δημιουργούσε πρόβλημα, τι καταφέραμε τώρα;
Μια θεωρία στην διαγραφή κι επανεγκατάσταση μιας εφαρμογής, αναφέρει πως απελευθερώνεται χώρος στην προσωρινή μνήμη η οποία με τη σειρά της απελευθερώνει χώρο αποθήκευσης. Αυτά τα cashes μερικές φορές, είναι και η αιτία της συντριβής μιας εφαρμογής. Η διαγραφή και η εκ νέου λήψη της εφαρμογής επιδιορθώνει αρκετά προβλήματα τα οποία σχετίζονται αποκλειστικά με την εφαρμογή και συνήθως, επιτυχώς. Εάν τα προβλήματα εξακολουθούν ενδεχομένως να μην έχετε αναβαθμίσει στην τελευταία έκδοση λειτουργικού, της συσκευής σας.
Ενημερώστε την iOS συσκευή με την τελευταία έκδοση λειτουργικού
Οι αναβαθμίσεις του λειτουργικού συστήματος των iOS συσκευών, συνήθως περιλαμβάνουν διορθώσεις σφαλμάτων και βελτιώσεις, οι οποίες ενδεχομένως να επηρεάζουν τις εφαρμογές τρίτων κατασκευαστών. Επιπλέον πολλές εφαρμογές απαιτούν συγκεκριμένη έκδοση, προκειμένου να χρησιμοποιούνται ορισμένα χαρακτηριστικά της εκάστοτε εφαρμογής.
Διαβάστε επίσης: iOS 9 : Τα πιο σημαντικά νέα χαρακτηριστικά!
Συνήθως μία τέτοια απαίτηση και η μη τήρησή της, είναι η αρχή όλων των προβλημάτων. Καλό θα είναι πριν προβείτε σε αναβάθμιση του λειτουργικού συστήματος της συσκευής σας, να διατηρήσετε αντίγραφα ασφαλείας των δεδομένων σας σε iTunes και iCloud (συστήνουμε).
- Κρατήστε αντίγραφο ασφαλείας της συσκευή σας iPhone, iPad ή iPod touch – μην προσπεράσετε το βήμα αυτό.
- Ανοίξτε τις Ρυθμίσεις > Γενικά > και κατευθυνθείτε στην Ενημέρωση λογισμικού.
- Επιλέξτε “Λήψη και Εγκατάσταση” κι αφήστε στο λειτουργικό τη διαδικασία αναβάθμισης.
Μόλις ολοκληρωθεί η επανεκκίνηση της συσκευής στην τελευταία έκδοση και φυσικά πρωτίστως έχετε ακολουθήσει όλα τα παραπάνω βήματα είναι σχεδόν βέβαιο, πως η εφαρμογή σας θα λειτουργεί υποδειγματικά. Η αναβάθμιση στην τελευταία έκδοση του λειτουργικού συστήματος είναι αυτή που θα λύσει ριζικά το πρόβλημα. Αναγνώστης μας, αντιμετώπιζε πρόβλημα με την εφαρμογή Instagram – έκλεινε αναπάντεχα – στην οποία η λύση που λειτούργησε ήταν η αναβάθμιση του λειτουργικού της συσκευής.
Σας παραθέσαμε κάθε δυνατή οδηγία που διαθέτουμε στις βιβλιοθήκες μας, προκειμένου να απομακρύνετε από τις εφαρμογές σας θέματα αναπάντεχης συντριβής εφαρμογών. Εάν έχετε απορίες ή επιθυμείτε να συμπληρώσετε στις οδηγίες οτιδήποτε μας έχει διαφύγει, παρακαλούμε ενημερώστε μας στα σχόλια.
από DINFUN