Πολιτική Επιστροφών

Πολιτική επιστροφών

 

Επιστροφές Προϊόντων

  • Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 14 ήμερων από την ημερομηνία που αναγράφεται στη νόμιμη απόδειξη αγοράς και μόνο με την επίδειξή της. Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις και γίνει δεκτή η επιστροφή του προϊόντος, ο καταναλωτής δικαιούται να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων.
  • Τα επιστρεφόμενα εμπορεύματα θα πρέπει βρίσκονται σε άριστη κατάσταση και η αρχική τους συσκευασία να μην έχει υποστεί αλλοιώσεις – φθορές ή προσθήκες.
  • Το προϊόν αποστέλλεται με έξοδα του πελάτη, στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία, συμπεριλαμβάνοντας αντίγραφο της απόδειξης αγοράς ή του τιμολογίου.
  • Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που η IRED, κατά την απόλυτη κρίση της, θεωρήσει ότι ο πελάτης καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.
  • Για λόγους υγιεινής, η εταιρεία μας δεν δέχεται επιστροφές ακουστικών/μικροφώνων/headset που έχουν χρησιμοποιηθεί.

Επιστροφή Ελαττωματικών Προϊόντων

  • Σε περίπτωση υπαιτιότητας της IRED (πώληση λάθος προϊόντος, μη λειτουργικά, ελαττωματικά, κατεστραμμένα κλπ) , εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις και γίνει δεκτή η επιστροφή του προϊόντος, ο καταναλωτής δικαιούται να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων.
  • Η αποδοχή επιστροφής προϊόντος θεωρείται προσωρινή έως ότου επιβεβαιωθεί ύπαρξη προβλήματος από τεχνικούς των κατασκευαστών με τους οποίους η εταιρεία συνεργάζεται και οριστική μετά τον έλεγχο, με τη έκδοση πιστωτικού (συνήθως περίπου 20 ημερολογιακές ημέρες).H IRED παρέχει 6 μήνες εγγύηση σε όλα τα ηλεκτρικά / ηλεκτρονικά προϊόντα που εμπορεύεται. Μετά το πέρας των 6 μηνών το προϊόν καλύπτεται από τον εκάστοτε κατασκευαστή στον οποίο αποστέλλεται για τον τεχνικό έλεγχο.
  • Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν, πλήρη και χωρίς φθορές. Η συσκευασία του προϊόντος θα πρέπει να είναι αυτή που κανονικά το συνοδεύει (να συμφωνεί το ΙΜΕΙ-SERIAL NUMBER) και να είναι σε άριστη κατάσταση.
  • Σε περίπτωση που σας παραδοθεί κάποιο ελαττωματικό προϊόν, επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατόν (εντός 4 εργάσιμων ημερών) σχετικά με το προϊόν και το πρόβλημα που παρουσιάστηκε.

 

 

Υπαναχώρηση

 

  • Σε περίπτωση πώλησης σε καταναλωτή ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας μέσω διαδικτύου ή με άλλο τρόπο επικοινωνίας εξ αποστάσεως (μέσω τηλεφώνου, ταχυδρομείου) ή εκτός καταστήματος (από πωλητή κατ’ οίκον), ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν ή να ακυρώσει την υπηρεσία εντός 14 ημερών. Το διάστημα αυτό συνήθως ονομάζεται περίοδος αναμονής ή προθεσμία υπαναχώρησης. Ο καταναλωτής δεν υποχρεούται να αιτιολογήσει την απόφασή του.

 

  • Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, ακριβώς στην κατάσταση που παρελήφθησαν, πλήρη και χωρίς φθορές. Ο καταναλωτής επιβαρύνεται τα έξοδα μεταφοράς καθώς και τα έξοδα εμβάσματος που πιθανώς τον χρεώσει η τράπεζά του. Η συσκευασία του προϊόντος θα πρέπει να είναι αυτή που κανονικά το συνοδεύει (να συμφωνεί το ΙΜΕΙ-SERIAL NUMBER) και να είναι σε άριστη κατάσταση.
  • Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ηλεκτρονικά και η IRED υποχρεούται να επιβεβαιώσει την παραλαβή αυτής